phone 020 7302980 Ma-Pe 10-18
2 mallipalaa 0 € + Toimitus
Etsi
Sulje
Valikko
Etsi
Bambulattiat
Mallipalat
Alusmateriaalit
Tasoitteet

phone 020 7302980 Ma-Pe 10-18


Käyttäjätili Käyttäjätili

Tilaa mallipalat
10 vuoden rakennetakuu!


Toimitusehdot


Nordicbamboo.fi -verkkokauppaa ylläpitää Nordic Floors Oy (Y-tunnus 2882519-4).

Asiakaspalvelu

Puhelin: 020 730 2980

Sähköposti: info@nordicbamboo.fi

Postiosoite:

Nordic Floors Oy

Pajakuja 7

62100 LAPUA


Tiivistelmä ehdoista:

1. Kaikki tuotteet ja hinnat löytyvät verkkohinnastostamme.

2. Valmistuneet tilaukset toimitetaan kuljetettavaksi pääsääntöisesti samana tai seuraavana arkipäivänä. Tuotannollisten syiden tai saatavuusongelmien vuoksi joissakin tuotteissa toimitus voi viivästyä. Ennakkotilauksena myytävillä ja räätälöitävillä tuotteilla toimitusaika voi olla useita viikkoja.

3. Kaikki tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat.

4. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

5. Maksutapoina ovat Svea Bank AB, Filial i Finland (3237195-7) maksutapavaihtoehdot, kuten nettipankkipainikkeet sekä lasku- ja osamaksupalvelut.

6. Asiakas valitsee toimitustavan tehdessään tilausta. Nordic Bamboo vastaa siitä, että toimitus vastaa asiakkaan valitsemaa toimitustapaa. Toimituskulu laskutetaan tilaamisen yhteydessä.

7. Jos tuotteella on takuu, tuotteen takuuaika on mainittu verkkokaupassamme.

8. Ostokuitti tai laskukopio tulee säilyttää takuuta tai virhevastuuta varten.

9. Jos asiakas saa kuljetuksessa vaurioituneen tuotteen, on asiakkaan reklamoitava siitä välittömästi sekä kuljetusyhtiölle että Nordic Bamboolle.

10. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus, mikäli tuote on käyttämätön ja myyntikelpoinen. Palautuksissa on käytettävä palautuslomaketta, jonka toimitamme sähköpostitse.


Yksityiskohtaiset ehdot:


1. Tilaaminen

1.1 Tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee aina ilmoittaa

a) Kuluttajana nimi, osoite, sähköpostiosoite, postiosoite sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.

b) Yritysasiakkaana yrityksen nimi, yhteyshenkilö, sähköpostiosoite, postiosoite, y- tunnus sekä puhelinnumero tai puhelinnumerot.


1.2 Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä kulloinkin voimassa oleviin sopimus-, tilaus- ja toimitusehtoihin, jotka koskevat toimituksia. Voimassa olevat sopimusehdot ilmenevät täältä.


1.3 Nordic Bamboon tilaajarekisteri on luottamuksellinen ja Nordic Bamboolla on oikeus käyttää sitä kuluttajansuojalaissa säädetyllä tavalla.


1.4 Rekisteröitynyt asiakas voi kirjautua ja tilata vanhoilla tunnuksilla. Asiakkaan tilatessa ensimmäistä kertaa hänelle luodaan tunnukset ja yhteystiedot lisätään Nordic Bamboon asiakasrekisteriin.


1.5 Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu sähköpostilla tai puhelimitse. Asiakas sitoutuu tilauksen tekemisen jälkeen tarkkailemaan sähköpostiaan. Nordic bamboon yhteystiedot löytyvät näistä toimitusehdoista.


1.6 Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun asiakas on jättänyt tilauksen.


1.7 Varaamme oikeuden rajoittaa tuotteiden myyntiä isommissa erissä – esim. huonosta saatavuudesta johtuen.


1.8 Nordic Bamboon vastuu tuotteen huonosta saatavuudesta, viranomais- tai maahantuontirajoituksista tai jos tilausta ei muuten kyetä toimittamaan, rajoittuu aina kaupan purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen rahojen palauttamiseen.


1.9 Kaikki Nordic Bamboolla myytävät tuotteet myydään sellaisina kuin ne ovat. Tutustu huolellisesti tuotteen tuoteselosteeseen verkkosivuillamme.


1.10 Mikäli asiakas ei hyväksy tuotepaketin sisältöä, tulee hänen palauttaa tuote 14 päivän palautusoikeuden puitteissa tuote takaisin Nordic Bamboolle. Palautuksissa käytetään palautuslomaketta, jonka saa asiakaspalvelustamme.


1.11 Selvissä tuote- tai hintavirhetapauksissa Nordic Bamboo voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.


1.12 Nordic Bamboo ei ole vastuussa valmistajien sivuilla olevista tiedoista.


1.13 Nordic Bamboo varaa oikeuden valikoida asiakkaansa.


2. Hinnat

2.1 Hinnaston hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimitusta.


2.2 Toimituskulut määritetään tilauksen vahvistamisen yhteydessä riippuen toimitustavasta sekä tilauksen painosta ja koosta.


2.3 Asiakas saa tuotteen tilaamallaan hinnalla. Katso ehto 1.11.


2.4 Kaikkien tuotteiden tuotetiedot näkyvät kotisivuillamme. Tuotetietovirheen takia tehtävä palautus on myös asiakaspalautuksena maksuton ja palautus on tehtävä kohtuullisessa ajassa, kun virhe on havaittu tai olisi kuulunut havaita. Asiakkaan tulee havaita virhe kohtuullisessa ajassa.


2.5 Selvissä hintavirhetapauksissa Nordic Bamboo voi vedota erehdykseen, esimerkiksi jos kyseessä on ollut niin ilmeinen virhe, että asiakkaan olisi pitänyt ymmärtää virheen olemassaolo.


3. Toimitus

3.1 Nordic Bamboo toimittaa tuotteitaan asiakkailleen keskimäärin 1-3 viikon käsittelyajalla, jos asiasta ei ole erikseen mainittu. Tämän päälle tulee tuotteen normaali kuljetusaika, esim. rahtiyritykset toimittavat toimitukset 3-5 arkipäivässä perille. Pyrimme ilmoittamaan, jos tuotteen käsittelyaika on enemmän kuin 1-3 viikkoa. Osalla erikoistilaus- tai uutuustuotteilla on pidempi toimitusaika. Myös ennakkotilauksena myydyissä tuotteissa toimitusaika on luonnollisesti pidempi.


3.2 Tavaran kuljetuksen aikana Nordic Bamboolta asiakkaalle on Nordic Bamboo vastuussa, mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana. Tavaran kuljetuksen aikana asiakkaalta Nordic Bamboolle on asiakas tai kuljetusyhtiö vastuussa, mikäli tavara vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana. Kuluttajakaupassa vastuu tavaran vahingoittumisesta on Nordic Bamboolla kaikissa tapauksissa.


3.3 Jos asiakas saa kuljetuksessa vaurioituneen tai puutteellisen lähetyksen, josta puuttuu tavaraa, merkitse VARAUMA eli huomautus rahtikirjaan. Ilman VARAUMAA on mahdotonta todentaa, että lähetys on vastaanottohetkellä ollut vaurioitunut. Älä allekirjoita lähetystä vastaanotetuksi tarkistamatta lähetystä, sillä ainoastaan sen ansiosta voidaan tehdä reklamaatio kuljetusyhtiölle. VARAUMA merkitään jokaiseen rahtikirjan sivuun, myös kuljetusyhtiölle jäävään kappaleeseen. Asiakkaan on tämän jälkeen reklamoitava siitä välittömästi Nordic Bamboolle.


3.3.1 Asiakkaan lähettäessä tavaraa Nordic Bamboolle esim. tuotepalautuksena on hänen säilytettävä palautusasiakirjat ja kuljetusyhtiön kuittikopio/seurantanumero ja käytettävä tuotepalautuslomaketta, jonka saa asiakaspalvelustamme.


3.4 Yhden tuotteen huono saatavuus ei velvoita Nordic bamboota varaamaan muita samassa tilauksessa olevia tuotteita. Edellytämme, että tilauksessa heti saatavilla olevat tuotteet pitää voida toimittaa kuluttajalle viimeistään kolmen viikon kuluttua tilauksesta ja kuluttajan täytyy hyväksyä huonosti saatavilla olevan tuotteen jälkitoimitus tai tuotteen tilauksen peruuttaminen. Nordic Bamboolla on oikeus veloittaa jälkitoimituksen toimituskulut normaalisti.


3.5 Tilavuudeltaan tai painoltaan suuret lähetykset toimitetaan rahtiyrityksen kuljetuksena. Tällöin toimitustapa tarkoittaa rahtiyrityksen ehtojen mukaisesti tavaran toimittamista rakennuksen ulko-oven ulkopuolelle, jonka jälkeen asiakas on vastuussa tavaran vastaanottamisesta. Tämä tarkoittaa esimerkiksi sitä, että kotiovelle tilattu lava toimitetaan kerrostalon ala-ovelle.


3.6 Erityisalueille toimitettaessa voidaan toimituksesta veloittaa erillinen lisämaksu. Tällainen alue on esimerkiksi Suomenlinna, jonne tilatuista toimituksista veloitamme rahtiyrityksen lisäveloitusta vastaavan hinnan, joka on 120 euroa. Jos haluat varmistaa onko alueellasi erityishinnoittelua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


4. Maksuehdot

4.1 Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Svea Bank AB, Filial i Finland (1774535-9) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Svea Bank AB, Filial i Finland näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Svea Bank AB, Filial i Finland:lla on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.


Svea Bank AB, Filial i Finland (3237195-7)

Mechelininkatu 1a

00180 Helsinki

www.svea.com


4.2 Suurilla yrityksillä, yhteisöillä, kunnilla ja valtiolla on mahdollisuus ostaa laskulla tietyin edellytyksin. Edellytysten täyttyessä myymme suoralla laskutuksella käyttäen maksuehtoa 14 pv netto. Tapauskohtaisesti voimme neuvotella tarkemmista ehdoista.


4.3 Laskulla myymisen ehtona on aina, että yrityksestä tai yhteisöstä on toimitettu tuorein tuloslaskelma ja tase suoraan meille, eikä maksuhäiriöitä ole. Yksityishenkilöiden ollessa kyseessä, sovelletaan aina kohtaa 4.1.


4.4 Laskutusasiakkaaksi ei tarvitse hakea erikseen, vaan varmistamme luottotiedot aina jokaisen tilauksen yhteydessä. Jos et ole ostanut aikaisemmin, toimita meille aluksi työnantajan kirjallinen valtuutus oikeudesta tehdä ostoksia laskulla, jollet kuulu yrityksen johtokuntaan. Tarkistakaa sisältääkö saamanne toimitus laskun. Mikäli saamanne toimitus ei sisällä laskua ja ette saa sitä postitse viiden arkipäivän kuluessa, ottakaa yhteyttä Nordic Bambooseen.


4.5 Mikäli työnantajasi maksaa laskulla tai toimitusosoite eroaa laskutusosoitteesta, toimita tästä vapaamuotoinen valtakirja meille. Toimita valtakirja meille heti tilauksen jättämisen jälkeen, muuten tilauksen käsittely viivästyy.


4.6 Lähettämällä meille yllä määritellyt tiedot heti tilauksen jättämisen jälkeen varmistat tilauksen nopean käsittelyn.


5. Palautusoikeus

5.1 Asiakkaalla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus rahtitoimituksen tai noutotilauksen noutohetkestä alkaen (mukaan lukien viikonloput ja pyhäpäivät, pois lukien noutopäivä). Tuote on palautettava tai vaihdettava viimeistään 14:ttä päivää seuraavana arkipäivänä, eli jos 14. päivä on esimerkiksi lauantai, on tuote postitettava tai tuotava viimeistään maanantaina. Esim. jos asiakas on tilannut tuotteet 1.12 ja saanut ne 11.12, on viimeinen palautuspäivä 26.12. Koska tämä on pyhäpäivä, palautus tulee tehdä viimeistään 27.12.


5.2 Postimyynnin palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusaikana kuluttajalla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin hän voisi tehdä ostaessaan tavaran liikkeestä. Kuluttaja voi myös avata pakkauksen tutkiakseen ja kokeillakseen tavaraa menettämättä peruuttamisoikeuttaan. Hän ei voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön.


5.3 Palautusoikeus ei koske koskaan mm. avattuja kertakäyttötuotteita.


5.4 Yritysasiakkailla määrätyillä tuotteilla ei ole lainkaan palautus- tai tilauksen peruutusoikeutta.


5.5 Palauttaminen on kuluttajalle maksutonta, mikäli tuotteessa on virhe: tuote on väärä, vaurioitunut, virheellinen ja se poikkeaa tuotekuvauksesta. Mikäli tuote on virheetön ja tuotekuvauksen mukainen, asiakas vastaa palautuksesta koituvista kustannuksista. Osassa tuotteistamme on tuotteeseen kuuluvia sävyvaihteluita, esimerkiksi osa lankuista on tarkoituksella vaaleampia tai tummempia. Tämä kuuluu tuotteen ominaisuuksiin ja tuotekuvauksessa mainitaan tyypillisesti, mikäli tuote sisältää runsaasti sävyvaihteluita. Asiakkaan on aina otettava yhteys ennen tuotteen palautusta.


5.6 Osto- tai noutohetkeksi katsotaan se päivä, jolloin paketti on lunastettu tai noudettu kuljetusyhtiöltä, tai vaihtoehtoisesti kuitin päivämäärä. Asiakkaan velvollisuus on todistaa päivä, jolloin paketti on lunastettu esimerkiksi rahtikirjan avulla.


5.9 Jos poikkeustapauksessa Nordic Bamboo hyväksyy myyntikelvottoman, puutteellisen tai palautusajan ylittävän tuotteen palautuksen, veloitetaan omia kuluja kuitenkin vähintään 25% tuotteen hinnasta.


5.10 Hyväksyttävän tuotepalautuksen määritelmät:

a) Tuote on alkuperäisessä paketissa (hyvin pakattuna) ilman ylimääräisiä merkintöjä tai jälkiä.

b) Mukana on kopio kuitista / lähetteestä.

c) Palautus tapahtuu viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.


5.11 Emme lunasta maksamattomia tai luottopakettilähetyksiä (palautuksia).


5.12 Emme vastaanota lähetyksiä, joita ei toimiteta perille asti Nordic Bamboolle.


5.13 Nordic Bamboo ei hyväksy tuotteen palautusta, mikäli palautettava tuote on pakattu huonosti (esim. särkyvä tuote on lähetetty ilman pehmusteita).


5.14 Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan. Viallisen tuotteen / osan etsiminen osapaketista on erillinen maksullinen palvelu. Veloitamme myös kolmannen osapuolen takuuseen kuulumattomat kulut.


5.15 Puutteelliset palautukset lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin.


5.16 Tuotteen palautusoikeus on aina tuotekohtainen eikä mahdollisesti toisen tuotteen toimituksen myöhästyminen oikeuta saamaan toiselle tuotteelle pidempää palautusaikaa.


5.17 Ulkomailta tehtyjen palautusten toimituskulut joutuu asiakas maksamaan itse.


6. Takuu ja tuotteiden virhe

6.1 Kaikilla kulutustuotteilla on Nordic Bamboolla kuluttajansuojalain 5. luvun mukainen kuuden kuukauden virhevastuu.


6.2 Takuu on myyjän tai aikaisemman myyntiportaan vapaaehtoisesti antama lisäsitoumus virhevastuun lisäksi. Takuun antaja vastaa siitä, että tuote toimii annetun määräajan. Nordic Bamboon tuotteilla rakennetakuu on 10 vuotta alkaen ostopäivästä. Tuotetakuu ehdot pääset lukemaan täältä.


6.3 Nordic Bamboo vastaa vain itse antamastaan takuusta ja sanoudumme irti aina valmistajan antamista pidemmistä takuuajoista. Tarkan Nordic Bamboon, maahantuojan tai valmistajan tarjoaman takuuajan näet tuotteen kohdalta hinnastosta tai ostokuitista. Takuuaika koskee itse tuotetta ja esimerkiksi tuotteen akulla saattaa olla lyhempi takuuaika, josta erikseen mainitaan Nordic Bamboon tuotetietojen yhteydessä, ohjekirjassa tai valmistajan sivuilla.


6.4 Mikäli tuotteen valmistaja tai maahantuoja tarjoaa tuotteelle takuun, rajoittuu Nordic Bamboon velvollisuus hoitaa tuotteen takuu aina kuluttajasuojalain 5. luvun yleisiin virhesäännöksiin.


6.5 Kaikki takuupalautukset testataan ensin ja suoritetaan odottaessa tai pikatakuuna vain lisämaksusta. Takuun edellytyksenä on tuotteen käyttäminen valmistajan suositusten ja ohjeiden mukaisesti. Nordic Bamboo voi vapautua takuuvastuusta, jos havaitaan todennäköiseksi, että tuotteen huonontuminen tai rikkoutuminen johtuu tapaturmasta, tavaran vääränlaisesta asennuksesta ja käytöstä, tai muusta ostajan puolelta olevasta seikasta, josta voidaan olettaa, että tuotteen käyttötapa ei ole ollut Nordic Bamboon olettaman lainen. Yhtälailla mikäli myöhemmin esimerkiksi valmistajan tai maahantuojan toimesta havaitaan, että tuote on rikkoutunut asiakkaan huolimattomuudesta, on Nordic bamboolla oikeus veloittaa korjauksesta aiheutuneet kulut.


6.6 Takuu ei kata tuotteen epätarkoituksenmukaista käyttöä. Epätarkoituksenmukaista käyttöä on muun muassa kuivatilakäytössä tarkoitetun tuotteen käyttäminen märkätiloissa. Muutosten tekeminen tuotteeseen tai sen omatoiminen korjaaminen epäävät aina takuun.


6.7 Mikäli tuote on rikkoutunut jonkun kohdassa 6.5 tai 6.6 mainitun seikan johdosta, tuotepalautus palautetaan asiakkaalle ja asiakkaalta veloitetaan kulloinkin voimassa oleva käsittelymaksu ja toimituskulut.


6.8 Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa siitä, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.


6.9 Huollot suoritetaan aina Nordic Bamboon tai Nordic Bamboon valtuuttaman tahon toimesta. Paikanpäällä huoltoja ei tehdä muutoin kuin erikseen siitä sopimalla.


6.10 Emme lunasta maksamattomia, postiennakko- tai luottopakettilähetyksiä (palautuksia tai takuukorjauksia). Palautukset tai takuulähetykset tulee tehdä joko tuomalla tuote Nordic Bamboolle tai asiakaspalautuksena Nordic Bamboon hyväksymän rahtiyrityksen toimesta, riippuen siitä, mitä yhtiöistä on alun perin käytetty tuotteen toimittamisessa asiakkaalle. Asiakaspalautukset edellä mainittuja yhtiöitä käyttäen ovat lähettäjälle ilmaisia Suomesta lähetettäessä. Muita toimitustapoja käytettäessä tai ulkomailta lähetettäessä Nordic Bamboo ei vastaa lähetyskuluista.


6.11 Kun asiakas lähettää Nordic Bamboolle jotain, on hänen pakattava lähetys hyvin, käytettävä tarvittaessa kosteudelta suojaavaa pakkausmuovia ja lähettää lähetys tarvittaessa särkyvänä. Käyttämällä palautuksessa alkuperäistä paketointia ja pehmustetta, varmistetaan tuotteen perille saapuminen ehjänä. Nordic Bamboo ei hyväksy tuotteen palautusta, mikäli kuluttaja on jättänyt täysin noudattamatta pakkausvinkkejä (esim. tuote on lähetetty ilman alkuperäispakettia tai pehmusteita). Kuljetusyhtiön aiheuttama palautuksen särkyminen on myyjän ja Nordic Bamboon vastuulla.


6.12 Aiheettomista palautuksista veloitamme kulut asiakkaalta voimassa olevan hinnaston mukaan. Palautus on aiheeton mm. jos tuote on ehjä, se ei ole takuu- tai palautusajan piirissä tai palautus- / takuukorjauksen määritelmä ei muuten täyty. Viallisen tuotteen / osan etsiminen osapaketista on erillinen maksullinen palvelu. Veloitamme myös kolmannen osapuolen takuuseen kuulumattomat kulut, mm. korjausarviot.


6.13 Puutteellisesti takuuhuoltoon lähetetyt tuotteet lähetämme asiakkaan kustannuksella takaisin.


6.14 Emme pääsääntöisesti hoida minkään tuotteen takuukorjausta odottaessa, vaan tuotteen takuuhuolto hoidetaan kuluttajasuojalain määrittelemässä kohtuullisessa ajassa.


7. Muuta

7.1 Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa, kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.


7.2. Kaikki kaupan purkamiset ja alennukset suositellaan aina sovittavaksi kirjallisesti (esim. sähköpostilla tai kirjeitse). Puhelimessa tehtyjä kaupan purkamisia tai alennuksia voi olla myöhemmin jälkikäteen vaikea tarkistaa tai varmentaa.


7.3 Tuotekuvissa esiintyvät tuotteet saattavat poiketa tarjotusta tai sisältää tuotteita, jotka eivät kuulu kyseiseen kokoonpanoon.

 Lähetä WhatsApp-viesti